دهکده فرهنگی "پرواز" میزبان ادبیات پایداری می‌شود



به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

دهکده فرهنگی هنری "پرواز"‌ در منطقه 9 شهرداری تهران، به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، در چهارمین روز خرداد ماه 90 میزبان برنامه‌های ادبیات پایداری در 3 حوزه کودک، نوجوان و بزرگسالان می‌شود.

آیدن روشن‌ضمیر، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای کار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: دهکده فرهنگی هنری "پرواز" با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، چهارشنبه هر هفته در بوستان المهدی (عج) منطقه 9 تهران برپا می‌شود که در چهارمین روز خرداد ماه با برنامه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری میزبان شهروندان تهرانی است.

روشن‌ضمیر تصریح کرد: این دهکده شامل ایستگاه‌های مختلف و متنوعی است که ایستگاه کتاب و کارگاه نشر بخشی از آن‌ها را تشکیل می‌دهد. در این 2 ایستگا‌ه‌ به مناسبت سوم خرداد و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)، تولد امام خمینی (ره) و فتح خرمشهر، کتاب‌های مختلف ادبیات پایداری، پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای کار افزود: کتاب‌ها از تازه‌های نشر خریداری شده توسط کتابخانه‌های شهرداری منطقه 9 تهران و در 3 حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال اند.

وی تصریح کرد: در دهکده فرهنگی "پرواز" مکانی برای کتابخوانی پیش‌بینی شده است که افراد علاقه‌مند به مطالعه می‌توانند این کتاب‌ها را امانت بگیرند و در همان فضا بخوانند.

این دهکده در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی (عج) واقع است.

خبرنگار : اکرم دشتبان


خبرگزاری کتاب ایران (IBNA)
 
تعداد بازدید: 3654



http://oral-history.ir/?page=post&id=2805